loading...
نازچت
الیاس بازدید : 39 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

کسب درآمد از وبلاگ

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 0:36 شماره پست: 152



چت روم


کد ورود به چت روم


 
عاشقانه وی چت
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 18:25 شماره پست: 161

به سلامتی دختری که خنده .شوخی ها و لوس بازی هاش...

فقط واسه عشقشه

باپسره غریبه شوخی نمیکنه.نمیخنده...

چون میدونه عشقش اذیت میشه ...!                                     


 

راحیل چت|چت راحیل|چتروم راحیل|ورود به راحیل چت|راحیل چت

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 18:16 شماره پست: 160

 اگر قرار باشد چشم هایت

  اینگونه جادویم کنند

 از ھمین آلان تآ ھمآن ھمیشه ات

 قافیه رآ باخته ام !

 

++ به چشم هایت بگو  انصاف هم خوب است دیگر طاقت ندارم !

++ من حرمسرایی دارم از درد "تـــــــــــــــــــــو" سوگلی آن هستی!

++ هر روز بی  "تـــــــــــــــــــــو" خط عمر کف دستم کوتاه تر میشود!

 

جملات عاشقانه و احساسی1392جدید
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 18:12 شماره پست: 159
عــشـق ؛

زیـــــبـاتـــریــن لـــذّتـــیـست ..

کــه بـه وقــت ِ ارتـــکاب ِ آن ..
...
 
خـــــدا ،

بـــــرای ِ بـــــشر ..

ایــــستــاده “دســـت” مــــــیـزنــــد 


 بسته راهِ نفسم بغضُ و دِلم شعلهِ وَر است
 چون يتيمي كه بهِ او،
 فُحشِ پدر
 داده كسي...

 

++ آنلاين ...که ميشوي...دستم...به لکنت مي افتد...

++ سخت بود فراموش کردن کسی که با اوهمه چیز و همه کس را فراموش می‌کردم!

++ دلم، "دیوانهِ" بودن با تُو را می‌خواست...!



.

.

 تمام روز خوشحالم تمام شب یکی دیگه م

 من از حالم به این مردم دروغای بدی میگم

 

++ زمين گير شده ام پاي زندگي ام در گچ است !عصايم باش ،من خوب نمي شوم !

++ تا بخواهی پشت پایت اشک ریختم زودتر برگرد مسافر جاده های بی برگشت ...

++ بی وفاتر از روزگار نديدم بي تو دارد مي گذرد !

 

پی نوشت: با عرض معذرت خدمت دوستای عزیزم که به من خیلی لطف دارن شاید دیگه هیچوقت این وبلاگ آپ نشه .


 اگر آمدى

به دلت بد نيار

شهر همان شهر است

كوچه همان كوچه خانه همان

... تنها من،

كمى مرده ام .

 

++ مگر تو باران را دوست نداشتی ..؟برگرد و ببین آسمان چشمانم را برایت بارانی کردم...

++ کجایی ... ؟ هی پشت این گوشی جای شماره ، گریه ام را میگیرم ...

++ برگرد و نگاه کن از من چه ساخته ای! ویرانه ای از پوست و استخوان...

 

عاشقانه|اس ام اس ناز چت|اس ام اس ناز چت

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 18:2 شماره پست: 158

عــــــــــــــــــــــاشـــــــقانه ها
سه شنبه 16 مهر1392
برای همسرم ...
من عــاشقت هستـم

چشمات که می دونه

وقتـی غــزل می گــم

بــا من کـــه می خونه

من عــاشقت هستـم...

چشمــای تــو دنیـاس

مــرد منــی عشقــــم

دنیـــای مـن زیبـــــاس

++ بگو " دوستت دارم " تا به جای پیراهن زندگی ام را تنت کنم !

++ تو که باشی برایم کافیست مگر جز نفس چه میخواهم؟!

++ پیله کرده ام به تو نمیدانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد...

 

عاشقانه چت
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 17:50 شماره پست: 157

دوست داشتن همیشه زیباست

  • ۲ آبان ۱۳۹۲

حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه،
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه …
وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بده
عزیز دلم رسید؟
قشنگه: یهو بغلت کنه،
یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم،
بگه که حواسم بهت هست.
حس قشنگیه ازت حمایت کنه،وقتی حق با تو نیست …
آره …
دوست داشتن همیشه زیباست

ادامه ی مطلب
 

عاشقانه

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 17:39 شماره پست: 156

naghmehsara.ir02

 

شعرهایم را میخوانی…

و میگویی روان پریش شده ام !

پیچیده است … قبول …

اما من فقط چشمهای تو را مینویسم …

تو ساده تر نگاه کن …

 
داستان طنز
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 7:34 شماره پست: 155
اگه دو تا مرد طالب یه زن باشن توی مملکتهای

مختلف چی به سر این سه نفر میاد؟

ادامه مطلب رو ببینید!


اگه دو تا مرد طالب یه زن باشن توی مملکتهای

مختلف چی به سر این سه نفر میاد؟

توی ژاپن: جوان اولی از عشق جوان دومی نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه و خودکشی می کنه جوان دومی هم از مرگ همنوع خودش اونقدر اندوهگین میشه که خودکشی
می کنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای
جز خودکشی نیست .

توی اسپانیا: مرد اولی توی دوئل ، مرد دومی رو از پای در میاره و با زن محبوبش به آمریکای جنوبی فرار می کنن .

توی انگلستان: دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن
اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق
مال اون میشه .

توی فرانسه: خیلی کم کار به جاهای باریک می کشه دو تا مرد با همدیگه توافق می کنن که خانم مدتی مال اولی
و مدتی مال دومی باشه .

توی استرالیا: دو تا مرد بر سر ازدواج با معشوق مشترک سالها مشاجره می کنن این مشاجره اونقدر طول می کشه تا یکی از طرفین پیر بشه و بمیره ، یا از یه مرضی بمیره اونوقت
اونکه زنده مونده با خیال راحت به
مقصودش می رسه .

توی قفقاز: جوان اولی دختر محبوب رو بر می داره و فرار می کنه دومی هم دختر رو از چنگ اولی می دزده و پا به
فرار می ذاره باز اولی همین کار رو می کنه و
این ماجرا دائما تکرار میشه .

توی نروژ: معشوقه ء دو مرد برای اینکه به جدال و دعوای اونها خاتمه بده خودشو از بالای ساختمون مرتفعی میندازه
پایین و غائله ختم میشه .

توی آفریقا: قضیه خیلی ساده ست و جای اختلاف نیست دو تا مرد ، زنی رو که می خوان عقد می کنن و علاده بر اون ، بیست تا زن دیگه هم می گیرن .

توی مکزیک: کار به زد و خورد خونینی می کشه و یکی از طرفین کشته میشه ولی بعدش اونکه رقیبش رو کشته از
دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترک
بی شوهر می مونه .
توی آمریکا: حل قضیه بستگی به زن داره و هر کس رو انتخاب کرد با اون ازدواج می کنه .
توی ایران: فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن عاشق شکست
خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید
خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به
در کنه یا افسردگی می گیره .

اس ام اس های عاشقانه ی 28 آذر 1392

+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 7:32 شماره پست: 154

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو .

 در زیر باران قدم بزنم عاشق بارانم . . .

 به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام

  قطره های باران *  دوستت دارم * .
 
دوستت دارم


به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو .

 در زیر باران قدم بزنم عاشق بارانم . . .

 به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام

  قطره های باران *  دوستت دارم * .
 
دوستت دارم
 
عکس متحرک .خنده دار جدید
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آذر 1392 ساعت 7:27 شماره پست: 153

انا لله و انا الیه راجعون

بیچاره دنسش رفت تو نخاعش!!!

 

 

 http://up.sirtapiyaz.ir/uploads/1386428485522.gif

 

البته اگه کلیپس داشت احتمال آسیب کمتر بود…مگه نه؟

 

 

 

ترک چت|چت ترک|جذاب چت|رایتل.چت|تیناز چت

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 17:51 شماره پست: 151








زهرا بطول دختر دیگر اهل ترکیه که حجاب بر سر نداشت حرفهای نسلیهان را می‌شنید و با لهجه ی شیرین ترکی اش از طرز تفکر و برخوردی که بین مردم ترکیه وجود دارد گله می‌کرد. زهرا هم مثل نسلیهان چند سالی برای تحصیل میهمان ایران بود البته بعد از 10 سال تحصیلی که در عربستان سعودی داشته! برایش خیلی جای سوال بود که چرا در این مدت طولانی که در عربستان تحصیل می‌کرده حتی یک کلمه هم از شیعه و اعتقاداتش نشنیده! می‌گفت: «من شیعه را در ایران شناختم و در ایران هم شیعه شدم، و اصلا قبل از ورودم به ایران نمی‌دانستم مذهبی به نام شیعه هم وجود دارد.»


در هیاهوی حضور خبرنگاران و عکاسان نسیلهان و زهرا را گم کردم، با چشمان خسته ام سعی کردم بین جمعیت شناسایی شان کنم، نهایتا در انتهای جمعیت دیدمشان، در حالیکه صورت‌هایشان را پشت پرچم‌های فلسطین پنهان و کاملا مخفیانه با مشت‌های گره کرده شان همراه با جمعیت شعار می‌دادند، سریع خودم را بهشان رساندم. در همین حین اتوبوس‌های کاروان رسید و سروصدای دوربین‌ها و خبرنگاران و شعارهای مردمی بلند شد، زهرا بطول مرا به سمت جمعیت روانه کرد و گفت، شما دورتر از ما و به جمعیت بپیوند، ما به خاطر در امان ماندن از لنز دوربین‌ها همین انتها می‌ایستم، ما ایران را دوست داریم و نمی‌خواهیم رسانه ای شدن چهره مان باعث منع ورودمان به ایران شود، حضورمان در این مراسم یک حرکت سیاسی منفی برایمان حساب می‌شود. شما برو ...



اینجا باشگاه حسن دوگل استانبول ست، داخل باشگاه برنامه خبری از سمت رسانه های غیر رسمی و خصوصی ترکیه بود


اینجا یکی از مناطق شیعه نشین استانبول است، بچه ها تا گروه ما را دیدند برایمان دست تکان دادند و منتظر بودند ازشان عکس بگیرم.


جلوی این مسجد در یکی از روستاهای استانبول برنامه استقبال از کاروان از سمت مردم این روستا صورت گرفت، فوق العاده مردم خونگرمی بودند و با کلوچه های محلی که درست کرده بودند از ما پذیرایی کردند. نماز ظهر را در این مسجد با هم خواندیم.


اینجا قونیه ست، قرارمان نبود از این شهر عبور کنیم، اما به اصرار مردم قونیه چند ساعتی در اینجا توقف داشتیم.


الیف، خدیجه، بشری، دختران محجبه داخل عکس که نزدیک به دو ساعت در محل برگزاری مراسم در قونیه منتظر رسیدن اتوبوس ما بودند. خدیجه در سوریه درس میخواند و کم و بیش به زبان عربی مسلط بود.


نسبت دختران محجبه در قونیه خیلی بیشتر از استانبول بود، از دختری که نقاب به صورت داشت پرسیدم اینجا راحت تر هستید یا شهرهای دیگر ترکیه؟ که پاسخ داد قونیه

یک عکس نیمه دسته جمعی جلوی یکی از مساجد قدیمی قونیه در محل برگزاری مراسم

 
گل چت|golchat | چت روم فارسی گل چت|گلبرگ چت
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 17:42 شماره پست: 150



  1. چت روم|چت کردن|آموزش چت چت روم|گل چت|چت روم فارسی|برای شهر من چت روم|بابل چت روم|چت روم ایارانیانچت روم|زیبا و قسنگ شمال چت روم|چت روم زیبا شلوغ ترین ...


  2. گل چت, چترومی شاد و شلوغ هست که مخصوص دختر و پسر های باحال ایرانی که عاشق چت و چتروم های باحال هستند.


  3. با سلام گل چت با سابقه طولانی بیش از 15 ماه داری محبوبیت بالایی بین کاربران چت روم فارسی شده و توانست بدون کاربر مجازی با روزانه 25000-هزار الی 28000 هزار ...
  4. |


    گل چت,چت گل,30گل چت,چت روم,چت گل چت,چت,چت گل روم, گل چت امتیاز گل چت چت روم فارسی گل چت گل چت زیبا لینک دونی گل چت گل چت جدید گل چت بروز شد.

  5. گل برگ چت | چت روم گلبرگ | چت شیراز | چت روم قم | چت فارسی |چت کرمان |چت روم | مشهد چت |تریز چت | زاهدان چت | شیراز چت | گلی چت ...

  6. گل چت,چت گل,30گل چت,چت روم,چت گل چت,چت,چت گل روم, گل چت امتیاز گل چت چت ... برچسب ها : برای ورود ب گل چت کلیک کنید| کاربران گل چت| جامعه مجازی گل چت...

  7. چت روم نوگل|چت نوگل|نوگول چت بزرگ ترین چت روم گل چت با گل های زیبا نو گل شکفته.

  8. Dec 8, 2013 - مهرگل چت بهترین و زیبا ترین چت روم مهرگل چت میباشد ... برچسب ها: مهر چت, مهرگل, مهرگلچتچت روم مهر گلچت مهر گلگل چت. نوشته شده توسط ...


  9. قوانین مهرگل چت : 1- هرگونه بحث سياسی،توهين به اديان،آشفته کردن افکار عمومی کاملاً ممنوع می باشد 2- ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ های ديگر به هر عنوان کاملاً ...

  10. ينا چت, دلناز چت, ماهور چتچت روم ماهور چت, مکس پاتوق, مکس پاتوق چتچت روم مکس پاتوق, نگين چت,چت روم نگين, چتر باران, چت باران, بوف چت, ملوسک چت, عروس

الناز چت - توس بلاگ|الناز چت - توس بلاگ

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 17:22 شماره پست: 149

elnazchat|النازچت|چت الناز|النازچت داغ|چتروم النازچت
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 17:16 شماره پست: 148

elnazchat|النازچت|چت الناز|النازچت داغ|چتروم النازچت

الناز چت - الناز چت,چت الناز,چت روم الناز - الناز چت... در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور الناز چت|چت الناز |سایت الناز|جامعه مجازی الناز چت|سایت النازچت|کاربران الناز چت|پروفایل الناز چت|لیست الناز الناز چت - الناز چت - الناز چت-النازچت-ال ناز چت -الـناز چت.نازچت,الناز چت - :الناز چت,چت الناز,سایت الناز,جامعه مجازی الناز چت,سایت ال ناز چت,کاربران الناز چت,لیستالناز چت,سیستم امتیازات الناز چت,سیستم نظرسنجی ..Nov 30, 2013 - الناز چت - چت روم پارتی چت شمارو دعوت میکند لحظات خوبی را برای شما ارزومندیم - ♡←پارتی چت خوشگلترین چت روم→Nov 30, 2013 - الناز چت - چت روم پارتی چت شمارو دعوت میکند لحظات خوبی را برای شما ارزومندیم - ♡←پارتی چت خوشگلترین چت روم→ذری چت,چت روم اذری,چت اذربایجان,چت اذری,چت اذربایجان|چت روم اذی| چت اذری| چت ایرانی اذری| چت کردن با عکس شخصی نرگس محمدی

 
اس ام اس عاشقانه غمگین-love sad sms
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 16:29 شماره پست: 147


اس ام اس عاشقانه غمگین-love sad sms

پیامک های عاشقانه جدید...

 

برای دلم گاهی پدر میشوم!
خشمگین میگویم:
بس کن تو دیگر بزرگ شده ای...!
 
چشمانم به قلبم حسودی می کنه چون همیشه در قلبمی ولی از چشمانم دوری 
 
 

 
اس ام اس های عاشقانه ی 28 آذر 1392
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 16:27 شماره پست: 146

اس ام اس های عاشقانه ی

28 آذر

ﺩﺭ ﻗﻠــــــــــــﺐ ﮐﻮﭼﮑـم

فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾــــــــــــﯽ ﻣﯿﮑـنی

ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ

ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗــــــــــــــــﯽ ﺩﺍﺭﺩ

بـﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺷــــــــــﺘﻦ !

.

.

.

بگو تــــــمــــــام تــــو مال من است

دلم میخواهد

حسادت کنم

به خودم....

.

.

.

می گویند:

عشق خدا

به همه یکسانَ ستــ

ولی من می گویم:

مرا بیشتر از همه

دوستــ دارد

وگرنهـ

بهـ همهـ

یکی مثل تو می داد .


.

.

.

بودنی که احساس نشه نبودنش بهتره

.

.

.

تو بَلَدیتمام راه های منتهی به قلب من رااما از هیچ کدام نمی آیی!

.

.

.

 
جملات عاشقانه و احساسی1392جدید
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 16:25 شماره پست: 145


ن ت
جملات عاشقانه و احساسی

 

گفتی " دوستت دارم "

عطسه کردم و گفتم : ببخشیــــد ...

من به مزخرفات آلرژی دارم ....

.

.

.

قدیم ها همه چیزهایمان بوی ماندن میداد،آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند،ولی حالآ شده اند"هآی بآی"

.

.

.

دلگیرم از عشقهآی که مانند حلقه هآی قلیان اول بزرگ و بعد محو...

.

.

.

از کودک فال فروش پرسیدم چه میکنی؟گفت از حماقت انسانها تکه نانی در میآورم!اینهآ از منی که در امروزم مانده ام فردایشان را میخواهند.

.

.

.

بانو بس است !
سیاهت را از تنت در بیاور
دیگر باور کردم که عشق مصیبت سنگینی ست !!!

.

.

.

رفته ای اماهنوز لب و انگشتانم تو را لمس میکنند ....!!!

.

.

.

تنهايي ات را در پاكت بگذار،
و نشاني اش را بنويس راهِ دور!

از بي نشان ترينها جواب خواهد آمد ...!

 

[عنوان ندارد]

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1392 ساعت 16:24 شماره پست: 144


عکس عشق بازی دختر و پسری

 
تصاویر سیاسی وجالب ودیدنی:جذاب چت
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر 1392 ساعت 14:13 شماره پست: 143
تصاویر سیاسی وجالب ودیدنی:جذاب چت













تصاویر بدون شرح...







 

جک های خنده دار1392+خنده دارترین جک های1392+اس ام اس خندهدار1392+جک+خنده دار1392

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر 1392 ساعت 13:59 شماره پست: 142


جک جدید اسفند 91

موضوع انشای این روزهای مدارس کشور :
علم بهتر است یا پراید ؟؟؟
.
.
پسره : اسمت چیه ؟؟؟
دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : چند سالته ؟؟؟
دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : خیلی دوسِت دارم میخوام بیام خواستگاریت !
دختره : واقعا ؟؟؟ کِی ؟
پسره : یه شارژ بفرست …
.
.
سقف خواسته های ما از اینترنت اکسپلورر اینه که وقتی اشتباهی بازش می کنیم وقتی رو ضربدر کلیک می کنیم بسته بشه و کل سیستم پنج دقیقه هنگ نکنه !
.
.
قانون نانوشته ای از نیوتون :
ﺍﮔﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ ؛ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﮐﻨﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ !
.
.
بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !
هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !!!
.
.
“ببین مال بقیه هم رفته یا فقط مال ماست ؟” چیست ؟
اولین جمله ای که موقع قطع برق ، ایرانیها به زبان می آورند !
.
.
نمیدونم چه سریه که خیره شدن به یه نقطه وقت نوشیدن چاى لذتش رو دو برابر میکنه ؟!؟!
.
.
بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند …
.
.
رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه ؟؟؟
یه دختر بچه ۵ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه !
به جون خودم من تا ۱۲سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !
.
.
فقط یه ایرانی میتونه جلد بستنی که هیچی توش نداره رو لیس بزنه ولی بعد وقتی مهمونی تموم میشه همینطوری دیس دیس غذا بریزه تو سطل آشغال !

یکى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟؟؟
.
.
یه چیز خَعلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید ، حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین !
.
.
به نظر شما پیاز بیشتر عاشق کبابه یا کباب عاشق پیاز ؟
آفرین درست گفتی ، عشق یه چیز کیفیه و زیاد و کم توش مطرح نیست ، پیاز و کباب هردو اسیر دام عشقند !!!
.
.
خواستم یه حقیقتی رو واستون بگم بعد دیدم تنبل میشید ، خودتون برید کشفش کنید ! اولش با ط سه نقطه شروع میشه …
.
.
اگه پولدار بودم دیگه هیچ وقت نمیگفتم اگه پولدار بودم !
.
.
یارو آخر عمری بچه هاشو جمع کرد براشون وصیت کنه گفت فرزندانم با هم متحد باشین چون یک دست صدا نداره ؛ بعد بچه هاش همه بشکن زدن یارو ضایع شد آخر عمری …
.
.
درسته خوش تیپ و خوشگل نیستم ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !
.
.
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ یا اتوبوس ﻫﺴﺖ ﺩﺭ هیچ عملیات مافوق سری نیست !




استاتوس طنز خنده دار بهمن 91

یکى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟؟؟
.
.
یه چیز خَعلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید ، حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین !
.
.
به نظر شما پیاز بیشتر عاشق کبابه یا کباب عاشق پیاز ؟
آفرین درست گفتی ، عشق یه چیز کیفیه و زیاد و کم توش مطرح نیست ، پیاز و کباب هردو اسیر دام عشقند !!!
.
.
خواستم یه حقیقتی رو واستون بگم بعد دیدم تنبل میشید ، خودتون برید کشفش کنید ! اولش با ط سه نقطه شروع میشه …
.
.
اگه پولدار بودم دیگه هیچ وقت نمیگفتم اگه پولدار بودم !
.
.
یارو آخر عمری بچه هاشو جمع کرد براشون وصیت کنه گفت فرزندانم با هم متحد باشین چون یک دست صدا نداره ؛ بعد بچه هاش همه بشکن زدن یارو ضایع شد آخر عمری …
.
.
درسته خوش تیپ و خوشگل نیستم ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !
.
.
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ یا اتوبوس ﻫﺴﺖ ﺩﺭ هیچ عملیات مافوق سری نیست !

.
.
غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ، هیچوقت ؛ در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد ، الانم اینجاست … سلام کن به عمو !
.
.
خوب نیست آدم دارایی هاشو به رخ بکشه ولی داداشم اینا یه همسایه دارن که باجناقش یه پراید داره …
بعله یه همچین خونواده ی مایه داری هستیم ما !
.
.
یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن “لطفا مرا بشویید”
اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن …
.
.
این پسرایی که همیشه شیک و لباسای اتو کرده و بوی عطر و لباس تمیز و موی سر سشوار خورده میان سر کلاس …
فقط خواستم بگم تمام وسایلی که باعث این همه مرتب و تمیز بودن به کار برده شده همشون الان توی اتاقش ولو هستن !
.
.
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ !
ﯾﻪ ﺩﻩ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ !
.
.
زندگی به دو دوره تقسیم می شود :
قبل از ADSL ، بعد از ADSL
.
.
وقتی که چشمم بهت افتاد قلبم شروع به تپیدن کرد ، رنگ از صورتم پرید ، ایستاده بودم نگاهت میکردم و تو هم با اون چشمای درشتت به من خیره شده بودی ؛ من تمام انرژیمو جمع کردم و داد زدم : سوووووووسک !!!
.
.
یکی از تفریحاتم اینه که با مگس کش مگس نفله میکنم میبرم میندازم در خونه مورچه ها …
اونام کلی خوشحال میشن ؛ خدایا این تفریحات خیریه رو از من نگیر !!!
.
.
من هر موقع کسی یا چیزی رو دوست دارم وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم …
.
.
+ کی اشکاتو پاک میکنه وقتی که غصه داری ؟
- به تو چه ؟؟؟ دخالت تا کجا آخه !
.
.
پاستیل خودشم نمیدونه چقدر خوشمزه س !
.
.
از لقمان پرسیدن فندک دارى ؟ گفت از بى ادبان …
گفتند نه !!! پرسیدیم فندک داری ؟ لقمان ناراحت شد زد تو گوش یارو … اونم یه دونه زد تو گوش لقمان !
خلاصه دعوا بالا گرفت ؛ لقمان الان تو کلانتریه !
.
.
آدم سر صبح فیلم ترسناک ببینه مثه این میمونه که صبحونه نون پنیر نوشابه بخوره …
.
.
اونایی که میگن ما از اون آدماش نیستیم ، دقیقا از همون آدماشن …
.
.
روس ها به گلابی میگن گلابی البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه …
.
.
چایى نیازى به ابراز علاقه نداره ، خودش به عشق در نگاه اول معتقده …
.
.
ﻳﻪ ﺳوﺍﻝ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ ؛ ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ وقتی ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ ۱۶تومن ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ ؟
ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ ؟
.
.
معضل اکثر جوانان ایرانی :
جوانی هستم بیست و پنج ساله که گوشی موبایلم به راحتی از جیبم درنمیاد ، چه کنم ؟
.
.
هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید و موقع بغض یک مرد ازش فاصله بگیرید ، قبل خواب هم غذا نخورید سنگین میشید …
.
.
فکر کنم این آهنگ “لست کریسمس” جرج مایکل همون “پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت” خودمون باشه …
.
.
محاله ایرانی باشی و این جمله رو نشنیده باشی :
“حوله کجاست ؟”
.
.
تبلور آینده نگرى در زندگى من پُر کردن شیشه ى آب و گذاشتنش تو یخچاله …
.
.
دانشمندان هنوز نفهمیدن چرا ایرانیا وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه با داد حرف میزنن …
.
.
ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﻮﺷﮏ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻤﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ …
ﻣﻦ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ؛ ﮔﻨﺪ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩم !
.
.
آغاز هر پایانی یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است در مسیر شروع آغاز بی پایان …
.
.
یه چیزی شدید اذیتم میکنه :
از دیشب دارم به این فکر میکنم اینایی که با پنبه سر میبرن دقیقا با چاقو و سلاحهای سرد چیکار میکنن ؟

 
جک های خنده دار1392+خنده دارترین جک های1392+اس ام اس خندهدار1392+جک+خنده دار1392
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر 1392 ساعت 13:56 شماره پست: 141

یکی زنگ میزنه 118 میگه شماره غضنفر رو دارید یارو میگه نه ، میگه پس من میگم تو یادداشت كن داشته باشی

---------------------------------------------------------------

به یارو میگن ۱۲ امام رو میشناسی؟ میگه آره. میگن خوب نام ببر؟ میگه اونجوری که نه. اگه ببینمشون میشناسم

---------------------------------------------------------------

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده

---------------------------------------------------------------

غضنفر میره برای عضو شدن تو بسیج مسئول ثبت نام ازش می پرسه معنی قدس سره الشریف یعنی چی؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه میگه همون دمش گرم خودمونه دیگه

---------------------------------------------------------------

یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه : ما میریم یه دور میزنیم ، بر می‌گردیم ، راستی تا ساعت چند بازید ؟

---------------------------------------------------------------

یه بنده خدا پتروس فداكار رو با دهقان فداكار قاطی می‌كنه، میره انگشت می‌كنه تو حلق راننده قطار

---------------------------------------------------------------

یارو با دختره دوست می شه می گه ببخشید اسم شما چیه؟ دختره می گه من اسمم شراره است ولی بچه ها صدام می کنن شراب. طرف می گه : منم اصغرم بچه ها صدام می کنن عرق سگی

---------------------------------------------------------------

یه دفعه دو تا هزار پا همدیگر رو بغل میکنن میشن زیپ

---------------------------------------------------------------

یه نفر میره جوراب فروشی میگه آقا جوراب میخوام فروشنده میگه:مردونه ؟یارو دست میده میگه: مردونه

---------------------------------------------------------------

یه یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام ... ؟ یارو میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم

---------------------------------------------------------------

از طرف می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان كردم..... پیاده خیلی راهه

---------------------------------------------------------------

پسره رو ختنه می کنن می گن باید دامن بپوشی. می گه نامردا مگه چقدشو بریدین؟

---------------------------------------------------------------

دختره میره تعلیم رانندگی ... ازش میپرسند چطور بود ؟ میگه : بد نبود ! اما معلمش خیلی مذهبی بود. میگن : واسه چی؟ میگه : والا من هر كاری میكردم هر جایی میپیچیدم میگفت : یا اباالفضل ...یا حضرت عباس...یا امام حسین

---------------------------------------------------------------

 تست فیزیك كنكور : سرعت نور چه قدر است؟  1- بد نیست  2- خوب است  3- الحمدالله   4- تو خوبی؟

---------------------------------------------------------------

یه نفر یه سگ فلج داشته، هر وقت دزد میومده، سگه رو می گذاشته توی فرغون و دنبال دزده می‌دویده

---------------------------------------------------------------

اخیرا کشف کردند که حرف مورد علاقه ی دختر های ایرانی در زبان فارسی ( پ ) و ( خ ) می باشد، مثلا : دوست دارند که ( پول ) ( خرج ) کنند. ( پسر ) ( خر ) کنند. ( پدر ) ( خام ) کنند. ( پراید ) ( خرد ) کنند.  ( پاسپورت ) بگیرند برن ( خارج) . ( پر رو ) و ( خوشگل ) باشند و ... ادامه دارد

عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر 1392 ساعت 3:29 شماره پست: 140

عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:عسل چت:چت عسل:عسل نازچت:چت عسل:ناز عسل چت:

گیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی ناز
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم آذر 1392 ساعت 3:27 شماره پست: 139
گیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گیناز:چت گیناز:گی ناز چت:چت گی نازگیناز چت:چتروم گی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازي لب گرفتن ناز چت,گيم لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي لب گرفتن ناز چت,Download لب گرفتن ناز چت,Download game لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي اکشن لب گرفتن ناز چت,danload bazi لب گرفتن ناز چت, بازي زيبا لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي امسال لب گرفتن ناز چت,بهترين بازي لب گرفتن ناز چت, دانلود بازي جذاب لب گرفتن ناز چت, دانلود بازي هاي لب گرفتن ناز چت, دانلود لب گرفتن ناز چت, دانلود گيم لب گرفتن ناز چت,بازي پرطرفدار لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي لب گرفتن ناز چت,دانلود گيمز لب گرفتن ناز چت,دالنود بازي قديمي لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي امسال لب گرفتن ناز چت,نقد لب گرفتن ناز چت,نقدر بازي لب گرفتن ناز چت,ترينر بازي لب گرفتن ناز چت,رمز بازي لب گرفتن ناز چت,کد بازي لب گرفتن ناز چت,کد تقلب لب گرفتن ناز چت, کد تقلب بازي لب گرفتن ناز چت, کد هاي لب گرفتن ناز چت,کرک لب گرفتن ناز چت,کرک بازي لب گرفتن ناز چت,مشکل در بازي لب گرفتن ناز چت,تالار بازي لب گرفتن ناز چت,بازي 2012 لب گرفتن ناز چت,بازي عصر نوين لب گرفتن ناز چت,بازي توپ لب گرفتن ناز چت,برنامه لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه ي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد برنامه لب گرفتن ناز چت,برنامه توپ لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه توپ لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه زيبا لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه قبلي برنامه لب گرفتن ناز چت,دانلود کرک برنامه لب گرفتن ناز چت, رمز برنامه لب گرفتن ناز چت,کيجين برنامه لب گرفتن ناز چت,نسخه جديد برنامه لب گرفتن ناز چت,سايت برنامه لب گرفتن ناز چت,سايت لب گرفتن ناز چت,برنامه جديد لب گرفتن ناز چت,نقد برنامه لب گرفتن ناز چت,خريد برنامه لب گرفتن ناز چت,خريد نقدي لب گرفتن ناز چت,download لب گرفتن ناز چت,download program لب گرفتن ناز چت,danlod barname لب گرفتن ناز چت,فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم لب گرفتن ناز چت,مشاهده فيلم لب گرفتن ناز چت,نسخه جديد فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,فيلم لب گرفتن ناز چت,فيلم اکشن لب گرفتن ناز چت,فيلم کمدي لب گرفتن ناز چت,فيلم قشنگ لب گرفتن ناز چت,فيلم جديد لب گرفتن ناز چت,فيلم هاي لب گرفتن ناز چت, پشت صحنه فيلم لب گرفتن ناز چت,تصاوير فيلم لب گرفتن ناز چت,بازيگر فيلم لب گرفتن ناز چت,تيتراژ فيلم لب گرفتن ناز چت,نقد فيلم لب گرفتن ناز چت,سوتي فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم لب گرفتن ناز چت,فيلم قديمي لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم جذاب لب گرفتن ناز چت,دانلود زيرنويس لب گرفتن ناز چت,زيرنويس لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم هاليوودي لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم با کيفت720 لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم با کيفيت320 لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم با کيفيت پايين لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم با کيفيت بالا لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم کم حجم لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم ايراني لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم هندي لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم امريکايي لب گرفتن ناز چت,دانلود فيلم آلماني لب گرفتن ناز چت,دانلود زير نويس انگليسي فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود زير نويس فارسي فيلم لب گرفتن ناز چت,صداي لب گرفتن ناز چت,دانلود صداي لب گرفتن ناز چت,دانلود موزيک لب گرفتن ناز چت,دانلود فايل صوتي لب گرفتن ناز چت,دانلود6آلبوم جديد لب گرفتن ناز چت,خواننده لب گرفتن ناز چت,شعر لب گرفتن ناز چت,دانلود آنگ جديد لب گرفتن ناز چت, دانلود رپ لب گرفتن ناز چت, دانلود آهنگ پيشواز لب گرفتن ناز چت,دانلود آهنگ پيشواز ترانه لب گرفتن ناز چت, دانلود ترانه هاي لب گرفتن ناز چت, دانلود اولين آلبوم لب گرفتن ناز چت,دانلود آهنگ جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود رپ لب گرفتن ناز چت,دانلود رپ هاي لب گرفتن ناز چت,دانلود با لينک مستقيم لب گرفتن ناز چت,دانلود با لينک مستقيم ترانه لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,تيتراژ لب گرفتن ناز چت,تيتراژ فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ سريال لب گرفتن ناز چت,دانلود سريال لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ سريال لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي لب گرفتن ناز چت,دانلود آنگ آغازين لب گرفتن ناز چت,دانلود آهگ پاياني لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ آغازين فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ آغازين فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ پاياني لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ پاياني سريال لب گرفتن ناز چت,دانلود تيتراژ پاياني فيلم لب گرفتن ناز چت,برنامه کاربردي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه لب گرفتن ناز چت,برنامه توپ لب گرفتن ناز چت,برنامه کاربردي ويندوز لب گرفتن ناز چت,برنامه خوب لب گرفتن ناز چت,برنامه بهينه سازي لب گرفتن ناز چت, برنامه پشتيبان گيري لب گرفتن ناز چت,برنامه جديد لب گرفتن ناز چت,برنامه بهينه سازي به نام لب گرفتن ناز چت,دانلود نرم افزار دکستاب لب گرفتن ناز چت,دانلود نرم افزار جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود نرم افزار قديمي لب گرفتن ناز چت,اس ام اس لب گرفتن ناز چت,SMS لب گرفتن ناز چت,دانلود اس ام اس لب گرفتن ناز چت,اس ام اس جديد لب گرفتن ناز چت,تازه ترين اس ام اس لب گرفتن ناز چت,اس ام اس مناسبت لب گرفتن ناز چت,اس ام اس جديد لب گرفتن ناز چت,سئس لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود اس ام اس لب گرفتن ناز چت,دانلود کتاب لب گرفتن ناز چت,دانلود کتاب موبايل لب گرفتن ناز چت,دانلود کتاب هاي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه اس ام اس لب گرفتن ناز چت,تصوير لب گرفتن ناز چت,بهترين تصوير لب گرفتن ناز چت,جديدترين تصوير لب گرفتن ناز چت,دانلود تصوير لب گرفتن ناز چت,مشاهده جديد ترين تصوير لب گرفتن ناز چت,عکس لب گرفتن ناز چت,تصوير جديد لب گرفتن ناز چت,تصوير اين ماه لب گرفتن ناز چت,اخبار جديد در باره لب گرفتن ناز چت,تصوير کيفيت دار لب گرفتن ناز چت,تصوير مينياتوري لب گرفتن ناز چت,کاريکاتور لب گرفتن ناز چت,دانلود تصوير هاي لب گرفتن ناز چت,دانلود تصوير لب گرفتن ناز چت,عکس لب گرفتن ناز چت,اخبار لب گرفتن ناز چت,خبر لب گرفتن ناز چت,دانلود جديد ترين اخبار لب گرفتن ناز چت,اخبار جديد لب گرفتن ناز چت,بهترين اخبار لب گرفتن ناز چت,سايت اخبار لب گرفتن ناز چت,خبر هاي لب گرفتن ناز چت,اخبار جديد لب گرفتن ناز چت,خبر جديد درباره لب گرفتن ناز چت,خبر لب گرفتن ناز چت,خبر توپ لب گرفتن ناز چت,خبر تازه لب گرفتن ناز چت,خبر واقعي لب گرفتن ناز چت,آخرين اخبار لب گرفتن ناز چت,آخرين خبر لب گرفتن ناز چت,آخرين خبر درباره لب گرفتن ناز چت,واقعه لب گرفتن ناز چت,خبر تلخ لب گرفتن ناز چت,خبر خوش لب گرفتن ناز چت,خبر خنده دار لب گرفتن ناز چت,خبر ناراحت کننده لب گرفتن ناز چت,خبر داغ لب گرفتن ناز چت,خبر هاي اين ماه لب گرفتن ناز چت,خبر هاي امروز لب گرفتن ناز چت,درباره خبر لب گرفتن ناز چت,دانلود خبر لب گرفتن ناز چت,خبر جديد درباره لب گرفتن ناز چت,بازيکن لب گرفتن ناز چت,تيم لب گرفتن ناز چت,برنامه لب گرفتن ناز چت,دانلود کتب ورزشي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه ورزشي لب گرفتن ناز چت,ورزش لب گرفتن ناز چت,تصاوير بازيکن لب گرفتن ناز چت,بيوگرافي بازيکن لب گرفتن ناز چت,نتايج آخرين بازي لب گرفتن ناز چت,بيوگرافي لب گرفتن ناز چت,نقد لب گرفتن ناز چت,کليپ لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ امسال لب گرفتن ناز چت,دانلود کليک جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ اکشن لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ توپ لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ قشنگ لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,کليپ هاي لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ بازيگر لب گرفتن ناز چت,دانلود کليپ فيلم لب گرفتن ناز چت,دانلود زيباي لب گرفتن ناز چت,برنامه موبايل لب گرفتن ناز چت,بازي موبايل لب گرفتن ناز چت,موبايل لب گرفتن ناز چت,برنامه نوکيا لب گرفتن ناز چت,برنامه کاربردي لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,کاربردي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه موبايل لب گرفتن ناز چت,برنامه سامسونگ لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه موبايل سامسونگ لب گرفتن ناز چت,دانلود براي لب گرفتن ناز چت,دانلود برنامه موبايل لب گرفتن ناز چت,بازي لب گرفتن ناز چت,برنامه خوب لب گرفتن ناز چت,برنامه جديد لب گرفتن ناز چت,نسخه جديد نرم افزار لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه اصلي نرم افزار لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي موبايل لب گرفتن ناز چت,موبايل لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي موبايل لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي موخصوص نوکيا لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي خوب لب گرفتن ناز چت,دانلود موبايل لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص سامسونگ لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص آيفون لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص آندريد لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص سيمبيان لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص نوکيا لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي مخصوص سوني اريکسون لب گرفتن ناز چت,دانلود کرک بازي لب گرفتن ناز چت,دانلود بازي اکشن لب گرفتن ناز چت,دانلود تم لب گرفتن ناز چت,دانلود تم جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود تم عاشقانه لب گرفتن ناز چت,دانلود تم اکشن لب گرفتن ناز چت,تم لب گرفتن ناز چت,دانلود تم تک لب گرفتن ناز چت,دانلود تم نوکيا لب گرفتن ناز چت,دانلود تم سامسونگ لب گرفتن ناز چت,دانلود تم آيفون لب گرفتن ناز چت,دانلود سيمبيان لب گرفتن ناز چت,دانلود تم زيبا لب گرفتن ناز چت,دانلود پوسته جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود تم قشنگ لب گرفتن ناز چت,تم بازيکن لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب بلاگفا لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب ميهن بلاگ لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب آس بلا لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي زربلاگ لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي بلاگها لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي لب گرفتن ناز چت,قالب بلاگفا لب گرفتن ناز چت,قالب رزبلاگ لب گرفتن ناز چت,قالب بلاگ اسکاي لب گرفتن ناز چت,قالب آس بلاگ لب گرفتن ناز چت,قالب براي ورد پرس لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي ورد پرس لب گرفتن ناز چت,قالب براي جومولا لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي جومولا لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي وي سي پي لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي پارس کيوت لب گرفتن ناز چت,پارس کيوت لب گرفتن ناز چت,دانلود قالب براي نيوک لب گرفتن ناز چت,کليد لب گرفتن ناز چت,کليد جديد آنتي ويروس لب گرفتن ناز چت,آنتي ويروس لب گرفتن ناز چت,کليد هاي لب گرفتن ناز چت,رمز لب گرفتن ناز چت,فعال کننده لب گرفتن ناز چت,آبديت لب گرفتن ناز چت,بروز رساني آنتي ويروس لب گرفتن ناز چت,بروز رساني لب گرفتن ناز چت,نسخه جديد لب گرفتن ناز چت,آبديت لب گرفتن ناز چت,آپديت لب گرفتن ناز چت,آبديت اين ماه لب گرفتن ناز چت,سايت لب گرفتن ناز چت,دانلود لب گرفتن ناز چت,دانلود انميشن لب گرفتن ناز چت,انميشن لب گرفتن ناز چت,کارتون لب گرفتن ناز چت,دانلود کارتون لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد انميشن لب گرفتن ناز چت,دانلود نسخه جديد کارتون لب گرفتن ناز چت,دانلود انميشن قديمي لب گرفتن ناز چت,دانلود انميشن جديد لب گرفتن ناز چت,دانلود بهترين انميشن به نام لب گرفتن ناز چت,دانلود انميشن با کيفيت 720 لب گرفتن ناز چت,دانلود انميشن لب گرفتن ناز چت,سايت انميشن لب گرفتن ناز چت,سايت کارتون لب گرفتن ناز چت,خريد لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي اصلي لب گرفتن ناز چت,خريد رايگان سي دي لب گرفتن ناز چت,خريد رايگان لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي رايتي لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي بازي لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي فيلم لب گرفتن ناز چت,خديد سي دي کارتون لب گرفتن ناز چت,خريد سي دي انميشن لب گرفتن ناز چت,خريد CD لب گرفتن ناز چت,خريد CD بازي لب گرفتن ناز چت,خريد CD نرم افزار لب گرفتن ناز چت,خريد CD کارتون لب گرفتن ناز چت,خريد CD انميشن لب گرفتن ناز چت,خريد DVD لب گرفتن ناز چت,خريد DVD بازي لب گرفتن ناز چت,خريد DVD نرم افزار لب گرفتن ناز چت,خريد DVD آموزش لب گرفتن ناز چت,خريد DVD انميشن لب گرفتن ناز چت,خريد DVD لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم خانگي به نام لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار لب گرفتن ناز چت,خريد دستگاه لب گرفتن ناز چت,خريد وسيله لب گرفتن ناز چت,خريد وسيله کاربردي لب گرفتن ناز چت,خريد وسيله وسيله لب گرفتن ناز چت,خريد جنس خوب لب گرفتن ناز چت,خريد جنس خوب وسيله لب گرفتن ناز چت,خريد وسيله خوب لب گرفتن ناز چت,خريد جنس تقلبي لب گرفتن ناز چت,خريد دستگاه اصل چين لب گرفتن ناز چت,خريد دستگاه اصل ايراني به نام لب گرفتن ناز چت,خريد دستگاه خانگي به نام لب گرفتن ناز چت,خريد رايگان دستگاه لب گرفتن ناز چت,خريد با پست پيشتاز دستگاه لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم آرايشي به نام لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار آرايشي کاربردي لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد جنس خوب لب گرفتن ناز چت,خريد جنس خوب ابزار آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد ابزار آرايشي خوب لب گرفتن ناز چت,خريد جنس تقلبي لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم آرايشي اصل چين لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام لب گرفتن ناز چت,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام لب گرفتن ناز چت,خريد رايگان لوازم آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي لب گرفتن ناز چت,خريد وسيله سفيد کننده لب گرفتن ناز چت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت خوشتان اومده است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 2,557